Рейтингът на Шоуто на Слави се срива рязко от два месеца насам. Това сочат неопровержимите данни на агенция ГАРБ, официалната метрика, която измерва гледаемостта на Би Ти Ви и се ползва от рекламодателите при формирането на бюджетите им.
Графиката, която публикуваме, обхваща периода 28.12.2015 – 28.01.2016 г. и илюстрира формирането на аудиторията (18-49) на всеки четвърт час, в интервала 21:30 – 23:30, за програмата на Би Ти Ви. Припомняме, че стартовият час на Шоуто на Слави е 22:30.
Видно от цифрите, а и от графиката е, че от 22:30 нататък аудиторията пада с около 40% спрямо програмата, излъчена между 21:30 и 22:30.
Спад общо за периода декември 2015 г. - януари 2016 г. има и що се отнася до най-ценния за търговските телевизии зрителски сегмент – мъже и жени на възраст от 18 до 49 години.
Ако в началото рейтингите се движат в диапазона около 7%, а делът на аудиторията гравитира около 30%, то в края на периода рейтингите са между 3,5 и 4%, а делът от аудиторията е около 20%.
Загубата на аудитория е трайна и при проследяване на анализите на ГАРБ ден по ден се вижда, че рейтингът на Слави главоломно се срива.
Рейтингът на Слави Трифонов гони дъното
Народът отказва да гледа Би Ти Ви, докато тече шоуто на шоумена мутра
4 коментара