От ръководството на „Левски” публикуваха важна информация за феновете, които са закупили билети за предвидените мачове с „Бока Хуниорс” и „Милан”, които не се осъществиха. От клуба изразиха несъгласие с предложения от фирмата организатор начин за връщането на парите на хората, които са се сдобили с пропуски.
Ето какво се казва в позицията:
Уважаеми привърженици,
вчера от фирмата организатор на неосъществените събития с „Бока Хуниорс” и „Милан”, Moko Solution публикува на своята официална фейсбук страница информация относно начините за възстановяване на сумите за продадените билети. Ето и какво се казва в поста:
"Сумите за закупените билети за неосъщественото събитие "75 години Георги Аспарухов" ще бъдат напълно възстановени от организатора на събитието MOKO Solution. Необходимо е да изпратите неизползваните билети в срок до 30 октомври 2018 г. на адрес: гр. София, ул. "Петър Паарчевич" 19 (партер), чрез куриерска фирма СПИДИ за сметка на "МС Концерт" ЕООД. Сумата ще ви бъде възстановена чрез куриерска фирма СПИДИ до коректно подаден адрес и телефон на подателя.
За повече информация: [email protected]"
Обръщаме се към привържениците, които са закупили билет за събитията,
ПФК „Левски” официално изрази несъгласието си към фирмата организатор относно предложения начин за възстановяване на сумите за билети, тъй като той крие много рискове. Клубът настоява за прозрачност и за създаването на пункт, където всички хора със закупени билети да могат лично да отидат и в брой да получат парите си обратно.
В случай че от фирмата организатор нямат административната възможност да се справят с подобно изпълнение, ПФК „Левски“ официално предложи на Moko Solution да преведе парите на клуба и той да възстанови сумите на своите привърженици, което технически няма да е проблем за клуба.
София 8°
Видин 13°
Враца 11°
Русе 11°
Варна 35°
Бургас 32°
Пловдив 37°
Все още няма коментари