Всяка трета жалба от потребители у нас през миналата година е била за парното и сметките за вода, показа проверка на „Монитор“. В София обаче процентът на тези сигнали е по-голям, като от 2100, получени в приемната на Федерацията на потребителите, 1500 са били срещу „Топлофикация“. Това съобщи пред „Монитор“ изпълнителният секретар Емил Георгиев, като данните са за миналата година. 650 пък са оплакванията от действия по изпълнителни производства за образувани дела при частни съдебни изпълнители. Около 150 случая са за недоволства от изравнителни сметки и проблеми с качеството на топлоподаването, 380 души са се жалили от „Софийска вода“, като по-големият процент от оплакванията са били заради образувани съдебни производства по граждански дела по неплатени сметки. Останалите случаи са за търсене на съдействие по неплащане на банкови кредити.
Все още няма коментари