Столичната „Топлофикация“ ще звъни по телефоните на потребителите, ако са се забавили с плащането на сметката си за парно и топла вода с повече от 20 дни. Служителите на дружеството ще подканят с обаждането абонатите да си платят доброволно задълженията, като им предлагат и варианти за разсрочване. Те ще правят това до 550-ия ден (около година и половина) от издаването на първата неплатена фактура. Заедно с това ще посещават на място длъжника в дома му. Ако в този период той не започне да си плаща или не се договори за разсрочване на дълга, ще го дават под съд.
Това е заложено в бизнес плана на „Топлофикация-София“ за тази година. Според общите условия клиентите са длъжни да заплащат стойността на фактурата за потребеното количество топлинна енергия за отчетния период в 45-дневен срок след изтичане на периода, за който се отнася. Това означава, че сметката за януари, която ще излезе до средата на февруари, трябва да платим до 15 март. Ако обаче не се издължим до 5 април, тоест още 20 дни след посочения срок, „Топлофикация“ ще започне да ни звъни по телефона и на вратата вкъщи, да ни праща служител да ни напомня, уговаря, обяснява, предлага разсрочване и предупреждава, че ще ни съди.
Все още няма коментари