Между 5 и 10 лева може да ни излезе оплакването на телефон, започващ с 0700, което държавни институции, дружества за комунални услуги и множество компании използват за получаване на сигнали, жалби и запитвания. Дори КЗП приема жалби на универсалния номер 0700. Същото важи за НОИ, НАП, „Топлофикация“, ЕРП-тата, банките. Таксуването е на цената на един градски разговор според абонаментния план.
Според тарифите за различните телекоми това е между 13 и 32 ст. за минута. Голямото набутване е, когато се звъни от мобилен телефон.
Проблемът е, че набирането на универсалния номер не е включено в пакета безплатни минути на абонатите на мобилните оператори, а винаги се таксува отделно. Освен това разговорите към този номер обикновено продължават дълго или трябва да се набира няколко пъти заради заети линии. Пенсионери се оплакват, че „Топлофикация“ и НОИ ги набутват с най-големи сметки.
С техните служители гражданите не можели да се свържат по 20 минути, като от централата ги пренасочвали по 10 пъти към различни номера, а в крайна сметка отговор от отсрещната слушалка нямало. Служител в мобилен оператор пък разказва как техен клиент искал да се оплаче на КЗП заради 10 лв. сметка за недоставен интернет. „Човекът нямаше представа, че като позвъни на КЗП заради високата сметка, ще плати още толкова пари, защото ще виси на телефонната слушалка много време“, признава служителят. Жител на Добрич пък се оплаква, че за да подаде сигнал за прекъснато електрозахранване поради авария, разговорът му с ЕРП-то му струвал над 11 лв.
Безобразие!
„Топлофикация“ и НОИ крадат пенсионерите по телефона
Обажданията до държавните институции навъртат сметки над 10 лв.
0 коментара
Все още няма коментари