Рейтингът на комедийното шоу на Димитър Рачков лети стремглаво към дъното и вероятно този сезон ще бъде последният за актьора в Нова телевизия. Предаването му не успя да спечели интереса на зрителите и негативните коментари по негов адрес се леят неспирно.
Вероятно предусетил телевизионния крах, Рачков е решил „да върже гащите си“ и да се застрахова с ново амплоа, от което да може да изкарва пари, в случай че го напъдят от Нова тв. Преди дни актьорът отвори луксозно кафене в един от най-големите столични молове, в което е съдружник заедно със своя шеф Магърдич Халваджиян. Лъскавото барче впечатлява с размерите и интериора си, който е глътнал поне милион. В дъното на проекта стоял арменецът, който отдавна съвместява няколко бизнеса, като освен телевизионер вече се налага на пазара и като винар, произвеждайки свое пенливо вино в Италия.
Халваджиян вече има опит в ресторантьорството и именно той бил двигателят на амбициозния проект. Преди няколко години заедно с жена си Кремена отвориха нощен клуб на гърба на Националната библиотека в София, а в градината до нея направиха летен двор към заведението. Сега се надявали на същия успех и на новата си кафетерия.
Рачков и Маги я подготвят още от миналата пролет, когато бяха изловени на оглед за помещение в столичния търговски център. С настъпването на Ковид-19 обаче проектът зациклил и плановете им били на път да се разсъхнат. Неотдавна обаче комикът и тв продуцентът регистрираха фирма „Глобал кофи“ ООД заедно с още няколко души, които също имат дялове в новия бизнес. Ортаци с тях са още синът на Маги – Бебо, и брат му – Джуди.
Въпреки шумното и помпозно откриване, на което се събра целият роден хайлайф, едва ли заведението ще просъществува дълго. Първо – моловете са сред най-застрашените от евентуално затваряне заради пандемията търговски обекти. Второ – цените в Рачковото барче не са за простосмъртни и чашка кафе достига до 10 лева.
Рачков аут от телевизията, продава кафета
Комикът откри барче за милион в столичен мол
0 коментара
Все още няма коментари