Нов скандал се завихря около "Теленор", оплакаха се техни абонати. Забавяне на фактурите не с дни, а с месеци е довело до натрупването до купища оплаквания, прекратяване на договори и безброй разправии. Подобен е случаят с 68-годишния Захари Стоянов от Перник. Мъжът се е видял в чудо, след като фактурата му пътувала до дома му цели 2 месеца. Абонатът на мобилния оператор с ужас установил, че пропуснал всички срокове за плащане на сметката. Хартийката се придвижвала от столицата до Перник в продължение на цели 60 дни...
„Да бяха лазили, пак по-бързо щяха да извървят въпросните тридесетина километра”, гневи се мъжът. И задава логичния въпрос какъв е изобщо смисълът на подобни съобщения? Датата на неговата фактура е 15 януари и касае ползването на услуга за отчетния период от 15 декември 2015 до 14 януари 2016 г. Фактурата е доставена в жилищния блок на улица „Св. св. Кирил и Методий” в Перник точно на 15 март.
„Ако не получавам есемеси, че новата ми сметка е излязла и не съм платил в срок, очаквайки именно хартиения носител на задължението ми, вероятно щях сега да съм без телефон”, обясни възмутеният перничанин.
При други абонати обаче фактурата се забавила и мобилният оператор прекъснал услугата с обяснението, че не са платили сметката навреме. "Най-страшното е, когато се налага да платиш такса, за да ти включат телефона", жалва се Мария Петрова от Пловдив, също потърпевша от лошата практика на мобилния оператор.
Все още няма коментари