Общото потребление на вода продължава да товари сметките на изрядните битови клиенти и въпреки че в жилищата им има точни водомери, отчитани редовно, на тях им се разпределят много кубици вода като загуби или общо потребление, каквито всъщност те не са източили. А на виновника за свръхпотреблението му се начисляват минимални кубици, колкото за домакинство с един клиент.
Подобен е случаят на обитателите в жилищна сграда на столичната улица „Пирински проход“, които се видели в чудо заради техен съсед, дал имота си на първия етаж под наем за ресторант. Хазяинът не живее в имота, партидата в „Софийска вода“ се води на името на физическото лице Х, а не на фирмата, която го използва за ресторант. Въпросният ресторант се посещава от около 100 човека дневно. По време на пандемията, когато ресторантът не е работил, общото потребление на вода, което се разпределя между всички живеещи в блока, е било 3,2% от цялото количество, измерено от общия водомер.
„Но след Ковид пандемията в последните 9 месеца, откакто започнал работа, на хората в блока се разпределят огромни количества студена вода за общо потребление на имотите в сградата“, се оплакаха потърпевшите. За последното тримесечие от 27 септември 2022 до 28 декември 2022 г. на хората в блока е разпределено общо потребление в размер на 37,5%, обясняват те в писмо.
Все още няма коментари