От септември абонатите на електроразпределителното дружество за Югозападна България ще получават електронна вместо хартиена фактура. Промяната се прави с цел улеснение на клиентите и опазване на околната среда. Село Делвино се намира на около 10 км от Благоевград. Там пункт на електроразпределителното дружество няма, няма поща, няма и разплащателни каси. Хората са принудени да пътуват до града, за да плащат сметките си. А фактурите за тях получават рядко.
От септември тази година всички фактури на битови клиенти ще се издават електронно, регистрираните потребители ще имат достъп до индивидуален електронен архив на сайта на компанията. За да си направиш регистрация обаче, ти трябват елементарни умения за работа с интернет и връзка с мрежата. За интернет нямаме покритие навсякъде в селото. Пак са сложни нещата. В кметството има на една точка сигнал, два метра по-нататък спира тоя сигнал. Нито интернет, нито обхват има, жалват се местни. В малки населени места като това, където населението са предимно възрастни хора и интернет връзката е слаба, от електроразпределителното дружество заявиха, че имат готовност да организират мобилни екипи, които да помогнат на хората при избора им – хартиена или електронна фактура да получават след септември месец. Електронната фактура е напълно безплатна и гарантира защита на личните данни. Отговаря на всички законови норми и помага на клиентите лесно да контролират разходите си, допълват от дружеството.
Все още няма коментари