Единственият българин, носител на „Златна топка“, представи своята марка по впечатляващ начин. Логото на Камата съвсем естествено включва емблематичния за него №8, под който мина кариерата му в ЦСКА, „Барселона“ и националния отбор. Затова за гостите не бе изненада да видят на презентацията специално изработени суджуци под формата на осмица.
Кулинарното изкушение ще се продава в търговските мрежи, а на всяка опаковка, естествено, грее ликът на Стоичков с негов автограф. Основният аспект от новото начинание на прочутия голаджия, разбира се, е модната линия под неговото лого. Манекени представиха първите два продукта – тениски със Стоичков на незабравимото американско лято през 1994 г. и от времената в Дрийм тийма на „Барселона“.
Стоичков пусна своя марка суджук
1 коментара