Освен най-успелият ни футболист Христо Стоичков се оказа и човек с добре развит бизнес нюх. Днес Камата е сред най-добре пебелившите от реклами спортни велечия.
От няколко месеца чепатият пловдивчанин се върти на малкия екран в рекламни клипове, в които разказва за тежкия си път до спортните си успехи. Твърди се, че за 30-те секунди телевезионно време, Камата е получил внушителните 50 хиляди лева. Банковата му сметка значително се е увеличила и от възнагражданието му от 100 бона като рекламно лице на автомобилна марка от САЩ. С тях бяха превозвани легендите, които участваха в юбилейния мач на Ицо в края на май.
Преди години Стоичков се включи в рекламирането на фалирала банка, от която прибрал сума, близка до 50 хилядарки.
Преди три години носителят на "Златната топка" гушнал двойно от бира "Каменица", за да грейне с лика си на билборди и клипове. Със солидно заплащане премина и появата му преди 5 години на откриването на Световната купа по ски в Банско.
Христо Стоичков трупа авоари от реклами десетилетия наред. В зората на демокрацията той изгря в рекламите на ВИС-2. Това е прощъпулникът на Ицо в този бизнес. Като се тегли черли чертата, под нея остава сумата от поне 2 милиона лева, пише седмичник.