Премиерата на новото издание на най-скандалното риалити „Биг Брадър“ е насрочена за 8 октомври по Нова тв и този път зрителите ще имат по-голямо участие в шоуто. За първи път в историята на предаването българската публика ще избере един от съквартирантите чрез гласуване в онлайн платформата за видеосподеляне Тикток и Nova Play – нещо, което придава още по-голяма интерактивност на формата.
Сред претендентите за участие в Къщата са личности, познати от социалните мрежи. Един от най-обсъжданите е Nickstun – известен TikTok инфлуенсър, чието участие е почти сигурно благодарение на голямата подкрепа, която получава онлайн. Друг кандидат е Александър от Стара Загора – фермер, който се занимава с отглеждане на биволи и се надява да намери любовта в Къщата. Животновъдът раздава мъдрости от екрана, преплитайки любовни съвети с отглеждането на добитък, които звучат абсурдно, но явно зрителите намират за забавни.
Също интересен персонаж е Силвия – 53-годишна фармацевтка от Враца, която се занимава с алтернативна медицина. Нейната уникална визия и вярвания са свързани с лечебната сила на светлината. Тя иска да влезе, за да „образова“ аудиторията с теорията, че хората са „слънчеви“ същества“ и не ни трябва нищо друго, за да съществуваме – дори вода, храна и лекарства.
Севдалин пък е описван като „безработен инфлуенсър“ с провокативни татуировки, който ще внесе доза хумор и самокритика в шоуто. Той се определя като хомофоб, който обаче спи с мъже. Нарича се още краен нарцисист, който обожава себе си.
Бо пък е гей модел, който пожела да сподели в платформата, че е „девствен в сексуален план“, без да иска да парадира, и отказва да бъде свързан с пошъл човек като Кулагин, защото очаква такива ситуации. Засега именно той се радва на най-голям зрителски интерес.
Очаква се скоро да бъдат включени още кандидати, като обещанието на организаторите е те да бъдат също така скандални.
Гореизброените мераклии за шоуто са се запознали един с друг и очакват да се разбират добре, ако евентуално повече от един от тях успее да влезе в къщата.
Водещите на новия сезон Башар Рахал и Александра Богданска обещават да внесат свежа динамика и нов прочит на емблематичното шоу. Освен вълнуващия кастинг зрителите могат да очакват и нови елементи в самата структура на формата. Къщата също ще бъде обновена, а шоуто ще предложи на зрителите повече власт чрез онлайн гласувания.
Включването на Тикток като платформа за гласуване е новаторски елемент в сезон 2024, който отразява растящото значение на социалните мрежи в популярните културни формати.
Все още няма коментари