Официалната биография на новоизбрания американски президент - „Доналд Тръмп: Искам всичко“ на Майкъл д’Антонио ще бъде представена на 22 ноември, вторник, от 18.30 часа в книжарница „Хеликон-България“, във фоайето на хотел „България“, на столичния булевард „Цар Освободител“. Издателство „Милениум“ тиражира книгата, предричайки бляскавата победа на феноменалния бизнесмен.
Историческите, политическите и психологическите предпоставки за неговия успех и очакваните следствия от бъдещото му управление ще дискутират директорът на Националния исторически музей проф. Божидар Димитров и известната журналистка и политически коментатор Нора Стоичкова. Те ще представят уникалната книга на световноизвестния американски публицист и ще разсъждават за това как противоречивият мултимилиардер успя да стигне до най-високия пост в родината си, а и в световен мащаб.
Мразен и харесван от милиони, Доналд Тръмп е на върха на славата вече четири десетилетия. С впускането му в надпреварата за президентския пост в САЩ известността му продължи да расте, стигайки нов пик в деня на изборите зад океана. Никой от света на бизнеса – дори Бил Гейтс или Стив Джобс, не е успявал да задържи върху себе си вниманието на толкова голяма аудитория за толкова дълго време. Как е възможно това?
Отговор на този въпрос дава носителят на „Пулицър“ за журналистика Майкъл д’Антонио в своето изследване, посветено на Тръмп. Кои са хората, оформили личността му, и как са повлияли обществените нагласи върху тази толкова спорна фигура? Изключение ли е Доналд Тръмп, или събирателен образ на една епоха, в която нарцисизмът и постоянното му натрапване са достигнали своя връх?
Изпълнена с многообразни факти, базирана на задълбочени проучвания, включително и на редица лични интервюта с големия предприемач, написана увлекателно и с щипка чувство за хумор, със своята обектовност биографията "Доналд Тръмп: Искам всичко" се отличава от други биографични и автобиографични книги, писани по поръчка на бизнесмена или в съавторство с него. Това прави книгата уникална и забележителна. Тя е толкова интересна, че може да се чете и като роман - на един дъх, но може да се възприеме и като учебник по бизнес комуникация, пиар и предприемачество.
Все още няма коментари