В последните 5-6 години ползвах мобилен телефон с номер към „Мтел“. Случи се така, че телефонът се повреди. Когато го занесох на поправка в сервиз, оттам ми казаха, че много по-добра връзка при по-ниска цена ще имам, ако се включа в план-програмата на А1 – преименувания „Мтел“. Така и направих. Бяха изминали по-малко от три седмици и се наложи да прекратя договора. Когато си купих ваучер за номера, който имах, установих, че съм блокиран, защото не съм платил неустойка от 29 лева. Принудих се да премина към друг оператор, пак на ваучер. Нямам думи да опиша поредицата от неприятности, които имах с А1.
Искам само да заявя следното: в текста на договора е написано - „Приложения 3,7“ – неустойки за предсрочно прекратяване не се дължат в случаите, когато това прекратяване се дължи на причини, за които операторът отговаря. И така сметката се занулява“.
По тази логика аз дължа точно нула лева.
Най-вече искам да призова многострадалните потребители в България – колкото по-настоятелно ви предлагат различни абонаментни планове, толкова повече да се въздържате от подпис!
Красимир ВЕЛЧЕВ, София
Все още няма коментари