Изумителна телекомуникационна компания е „Мтел“. Получих тройна в сравнение с обичайния ми месечен трафик сметка. Ако нормалната е 30 лева, този път получих есемес известие за близо 90. Добре, нещо съм се разпуснал, викам си. Ама не е зле да разбера къде точно съм охлабил колана. И влизам в страницата им в е-мрежата. Чудесно, ама там ми искат допълнителна регистрация, която по ред причини и мнителност не искам да направя. Затова разчитам на краката си и хуквам към най-близкия офис. Той, разбира се, не е на повече от 15 минути път по права линия.
Влизам. Разменяме си дежурните куртоазни любезности. Искам нещо простичко. Да знам, като имам телефон, мобилно устройство, нетбокс, телевизия и домашен интернет, за коя джаджа колко точно плащам. Задачата се оказва с повишена трудност. Момата зад компютъра твърди, че не може да ми направи такава справка, защото била „каса“. Така де. Касичка е, ама и аз съм в правото си да знам какво пускам в нея. Та като не може да ми направи справката, момата ми дава номер, на който да си я направя сам.
Набирам въпросната комбинация1567-3-9. Оказва се, че номерът е фалшив или най-малкото не е активен. Препращат ме на *88, но там пък ми казват, че ще чакам дълго, защото е жега и не се оправят с роуминга.
Ясно, трябва да повиша тон. Правя го пред управителя на офисчето. Не ми вярва за фалшивия номер, докато не се пробва сам. После ми иска личната карта. Правилно, може да съм талибан. И ми засича до стотинка по кое устройство колко съм похарчил. Въобще не коментирам разните там измишльотини за инсталиране на нещо, което въобще не са ми инсталирали, нито че им е трудно да ми кажат точна дата за прекратяване на един от договорите с фирмата.
Драмата е, че „Мтел“ са банда без команда – едната ръка не знае какво прави другата, ама и двете искат да прибират. Всички искат да печелят в пазарната икономика, ама, моля, правете го по правилата и информирано.
Димитър ХРИСТОВ, Стара Загора
„Мтел“ , стига гавра с клиента
От офисите на оператора препращат на фалшив номер за справки
6 коментара