Ето как се обслужват клиенти в офиса на мобилен оператор. Преди няколко месеца майка ми ме праща да отида да попитам дали има някаква отстъпка на клиенти с ТЕЛК. Посреща ме служителката и ми казва, че трябва да дойде титулярят с решението. Отиваме с майка ми и същата ни отговаря, че има отстъпка, но само за домашен телефон. Казваме довиждане и си тръгваме. Но вчера научавам ,че отстъпка има и за мобилен.
Майка ми е на 76 години с болно сърце и трудноподвижна. И горепосочената служителка я разкарва до офиса и се подиграва и я лъже в очите, че няма право на отстъпка.
Днес отивам в офиса и питам служителката как стои там, взема заплата и се подиграва с болните възрастни хора с мизерни пенсии. Тя започва да мънка, после ми казва, че знаела за отстъпка с хора с ТЕЛК над 100%. Ами то такъв не съществува, максимумът е 100! Карам я да се обади на оператор пред мен да видим дали е вярно и не го прави.
Казах ѝ, че ще напиша до всички инстанции, включително и на Комисията за защита на потребителите, как се лъжат клиенти, които са към този оператор от самото начало и защо на майка ми не ѝ е дадена полагащата ѝ се отстъпка.
Оставям на вас да решите какво отношение получават клиентите от подобни служители, които са там и им се плаща заплата да се подиграват с клиентите.
Нина Антонова
Все още няма коментари