Сключих договор за две години с оператора на мобилни услуги „Теленор“. Още от самото начало установих, че при мен няма сигнал, защото няма обхват. Уведомих служителите от офиса и поисках да се обадят където трябва, за да мога да си служа с телефона. Те ми смениха апаратчето и казаха, че причината не е в него. Нищо не се получи. Наложи се още два пъти да го сменят. Резултатът обаче си остана същият. През това време аз редовно си плащах таксата всеки месец.
Не ми оставаше нищо друго, освен да се обърна директно към ръководството на фирмата в София. Три пъти им изпращах входирани възражения и чаках да ми отговорят.
Когато най-после ми обърнаха внимание, ме успокояваха, че са направили техническа проверка и че няма причина да не мога да използвам телефона. Да, ама не!
Поисках да ме освободят от договора, само че трябвало да им платя 104 лева неустойка заради предварителното прекратяване. Междувременно ме убеждаваха, че ще правят сериозен ремонт по трасето и всичко щяло да е „окей“. Изчаках и това. Година и половина. И продължих да си плащам. А всъщност в 21. век живеех като в палеолита – изолирана от близките си и от света.
Принудих се да се откажа от „Теленор“. Сключих нов двугодишен договор с друг оператор. То се оказа от трън, та на глог. Явно аз не можех да завъртя земното кълбо така, че да има обхват точно в моята къща. Добре че от Пловдив пристигна един техник, разбран човек, който ми даде нов апарат – три пъти по-мощен и с антена, та сега вече имам сигнал.
Здравка ПОПОВА, Пещера
Все още няма коментари