Клиент съм на джиесем оператора „Мтел“ още от времето, когато се пръкна на пазара за комуникационни услуги в България. Беше още в зората на т.нар. демокрация. Даже съм забравил точната година. Винаги съм бил лоялен, точен и коректен в отношенията си с фирмата, въпреки че тя многократно се трансформира, претърпя сривове, окрупнявания и какво ли още не. Късаше връзките едностранно.
Многократно през всичкото това време са правили опити да ме зарибяват с какви ли не игри, тарифи, промоции, печалби. Винаги съм отказвал със „Стоп!“ на някакъв си техен номер. Те обаче не мирясват. Оня ден през 35988000301 ми пращат поредното си нахалство на шльокавица: „Току-що твоят номер получи 100 ваучера за покупки в клубния ни магазин. Отвори веднага с ИСКАМ (безплатно), за да си вземеш! Даваме ти 7 дни безплатен достъп до всичките GameSpase игри, за да спечелиш още много ваучери и награди от нас!“.
Е, кафа! Въобще не претендирам, че някакви си се обръщат към мен на „ти“ и императивно. Толкова им е културата, толкова могат.
Само че същите тия претендират, че са високотехнологична компания с 4G покритие и скорост. Да де. Ама то само със скорост и G не става. Като сте толкова технологични в „Мтел“, как за толкова години не си вкарахте в софтуера кои са ви лоялните клиенти, кои не играят на тъпите ви игри, ами ги тормозите, само и само от презумпцията, че може и от тях да капне още и някой изтормозен кинт.
Просто не става така, уважаеми. Лоялността е процес и взаимност. Нещо като любовта е. Като ме цакате по допирателната, ще прескоча оградата. На пазара такива като вас, че и по-добри артисти – бол. Ама пуста надежда, че все някога ще ни уврат дебелите глави и ще станем като хората от цивилизования свят.
Георги ДИМОВ, Бургас
„Мтел“, тъпи ли сте, не ви искам игрите
И не ми пишете на „ти”, малко култура не е излишна
2 коментара