Предизборната кампания за местния вот мина и замина. Голям смях падна обаче още в самото й начало с два-три „плаката“ от агитматериалите в интерент пространството. Оттогава пред очите и ушите на електората се извъртя какво ли не. Качеството на 80% от предизборните материали говори за професионализма на тези, които ги правят, и онези, които ги поръчват.
За пореден път бе затвърдено веруюто, че българите цял живот посрещат по дрехите, даже и на избори. За кратко, но неизбежно, се появиха рубриките „Местни изроди 2015“, „Дебил на избори“ и т. н.
Е, какво ли нямаше на сергията – прически, октоподи, хайдути, мутри и пехливани. Сега – каквито сте си ги избрали, да са ви честити.
Камен ГЕОРГИЕВ, Своге
Все още няма коментари